سینی کابل چیست؟ انواع سینی کابل چیست؟

سینی کابل و نردبان کابل

در کف سینی روزنه هایی قرار دارند که از طریق این روزنه ها جریان هوا عبور می کند. عبور جریان هوا باعث می شود که در مواقعی که کابل جریان های قوی عبور میدهند سرد باقی بمانند. محصول دیگری به نام نردبان کابل وجود دارد که همچون سینی کابل است با این تفاوت که از نردبان کابل برای انتقال عمودی کابلها و از سینی کابل ها برای انتقال افقی معمولا استفاده می شود. عرض پله های نردبان معمولا در طول های 100 تا 300 میلی متری ساخته میشود. نردبان کابل و سینی کابل معمولی ممکن است شامل کاور باشند که کابل ها را در مقابل سقوط اشیا و گردوخاک و آب محافظت می کند.

سینی های سبک مناسب برای شرایطی است که تعداد زیادی از کابل های کوچک استفاده می شوند مانند تلفن و یا کابل های شبکه . این سینی ها ممکن است از الگوی سیم مشی ساخته شوند که ((کابل بسکت)) نامیده می شوند.

متعلقات سینی کابل و نردبان کابل

زانویی افقی مسیر یک کابل را در یک صحفه تغییر می دهد. این زانویی ها در انتهای سینی گالوانیزه بسته شده و در زاویه های 30، 45، 90 درجه ساخته می شود.

زانویی های داخلی و خارجی نیز هستند که برای تغییرات در صحفه عمودی در انتهای سینی کابل بسته می شود. این زانویی ها در شکل های مختلف از جمله T و + شکل ساخته می شود. برخی تولید کنندگان و برند ها زانویی های قابل تنظیمی را ساخته اند که مناسب است برای سینی کابل هایی که اطراف آن مانع است. یا سینی کابل هایی که در محیط هایی که دارای اشکال نامنظم هستند نصب می شوند.

کلمپ ها و نگهدارنده ها و بست های مختلفی به همراه سینی کابل استفاده می شوند تا یک سیستم عملیاتی کامل  سینی گالوانیزه تامین کند. برای مثال سینی کابل هایی با اندازه های مختلف می توانند در یک اجرا به کاهنده ها متصل شوند.

آبکاری گرم 

سینی را برای محافظت از زنگ زدن و فرسودگی بر اساس سفارش آب کاری گرم نیز می کنند. برای جلوگیری از خوردگی قسمت های بریده شده ی سینی کابل از محلول روی_آهک نیز استفاده می شود.

برگرفته شده از سایت ویکیپدیا

توجه: برای دریافت هرگونه اطلاعات و همچنین مشاوره در مورد انتخاب محصول مناسب مورد نیاز شما لطفا با ما تماس بگیرید.

تماس با ما